14 DECEMBER

Har sovit ut sååååå skönt inatt. Helt otroligt.
Ihelgen har det varit movie night, kom hem vid 9 på morgonen. Dom visade Snabba Cash och jag är helt stum, jag har dock inte läst boken haha jag är en av dem som bara insåg att den här filmen skulle vara bra, ni vet en människa med superhjärna. . . Jag har ett nytt frikort, Joel Kinnaman. Joel . . . Kinnaman. . . jag dör. . . han va en tusseboll i filmen.

Är ledig idag typ så ska nog vila handen mot pappret och rita eller tvspel wooaw.






Älskling, har du inte lust att raka dig idag ? För min skull.
puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!Tusen tack för hjälpen idag!Kramisar!

2009-12-16 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0