11 NOVEMBER

Bra morgon. Somnade tio igår och har sovit ut, sjukt bra har jag sovit. Världens godaste kaffe har jag lyckas göra också, färdig och påklädd och allt är jag, så nu är det bara vänta på att praktiken ska börja.

Igår kom en snubbe o la komentaren:
- Fan va många ni är som arbetar på sovrum (avdelningen på IKEA som jag praktiserar på)
- Ja, vi har en som är ny på arbetet och så har vi praktikanter som jobbar på bra också.
- Praktikant ? Ah men de får ju bidrag för att vara här så det är inte konstigt att de jobbar på bra.

BIDRAG ?! YOU WISH! Gissa om jag blev sur haha. Vafan. Han kanske menade de där 48kronorna som vi får i matersättning varje dag haha.

Annars trivs jag verkligen skitbra på IKEA, lätt att man kan tänka sig att jobba där i framtiden! Trevligt folk, trevliga sysslor och jag har lärt mig sjukt mycket. Får se hur det går att praktisera och jobba på fredag, va ett tag sedan jag jobbade på maxi nu, kommer säkert gå skitbra, men slitet kommer det bli.

Nu blir det kaffe, fett nice att det är mörkt ute också. Fattar inte varför folk klagar, älskar mörker haha, då slipper jag och Andreas att fixa persiennerna haha asnice.

Puss

Kommentarer
Postat av: julia [Fotoblogg]

hejsan!:)

Fin blogg.

kramar

2009-11-11 @ 18:25:59
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0