14 NOVEMBER

Gud. Jag va riktigt krasslig igår. Jag tog mig till hanna ändå och det va kul. Mina skor är nu nerspydda haha, så jävla nasty. Men det va kul, gamla gänget var nästan helt samlat och jag har saknat er alla så jädrans mycket bitches. Är fortfarande lite småkrasslig, men jag och Andreas har bokat svit på plaza idag så där kan man nog vila hur mycket somhelst, skönt som fan. Ja.

Bilder kommer väll upp sen. Annars rullar livet, det är ej najs och va såhär i halsen, seriöst har fått värsta komplexet, vill inte snacka bara för min röst låter förjävlig (klart jag överdriver, det gör jag alltid haha)röktant gånger tusen delat med gubbskrovell-harklingar. Sant. Nån som har en superduper halstablett för jag klarar verkligen inte en till muccoangin eller varom nu kallas haha.


Grattis en gång till på Hanna och hoppas du hade en bra kväll!
Tack för mat och allt annat mys. Fresten så körde vi limbo igår, jag har kraftiga blåmärken. Helt.

 

Jag gillar verkligen att puta med läppar. Fan va coola vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0