20 NOVEMBER

Jag har seriösa sömnproblem haha. Inte min vecka. Verkligen inte min vecka. Vill bara att den här dagen ska snabbspolas så jag kan få min lediga lördag! Idag blir det praktik och jobb efter detrå. Vaknade tre idag. TRE?!
Somnade vid typ 8-9 igår så kanske inte är konstigt. . . jofan det är det.


Jaja. Nu blir det väll frukost antar jag. Vad gör man annars så här tidigt på morgonen ?


Häromdagen träffade jag på min första rasse-kund fresten. Alltid trevligt. Först gratisarbetar man och så får man ta bajs i ansiktet av en gubbe som kallar en för pochahontas haha och jag hade lite problem med svenska språket också tydligen, konstigt, måste vara att jag läspar haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0