21 NOVEMBER

Tja. Lönespecen kikade jag på igår och upptäckte att jag får några tusen extra än vad jag räknat med, där ser man! Man blir så jävla lycklig när något når över förväntningar, måste va den bästa känslan i hela världen.

Har bestämt mig för att skita i marknadsföringen, besviken, kommer bli mitt första IG, men jag orkar inte. Bara så det är.

Pank nu snart återkommer lönen, pengar. helt otroligt.

Annars då? Livet rullar, jobb, praktik, skola, idag blir det PS3-kväll med Andruw, har laddat med spel, godis och lots of coke. Cola. Coca cola alltså. Blir även en snabb-visit till mammsen och tony. Imorgon blir det jobb från 10-19. Slitit. Vill bara lägga mig ner och handikappa mig. Va död igår.

Läste i tidningen att hiv ökar i Västerås, fett nasty. Kommer aldrig bli singel igen.

Kommentarer
Postat av: Leiden

jag ska komma på jag lovar =)

2009-11-26 @ 13:59:26
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0