28 NOVEMBER

SHUUUEEE. Jag är på bra humör, vilket är helt otroligt. Det är ju kung och sluta kl 18 när man brukar jobba till kl 20. De extra timmar man får över såhär på helgen är helt jävla ovärdeliga. Nu är det snart jul också, har fått sjukt bra och mycket tider, bara kvällar, as jobbigt med as nice för OB. Sen är det ju som ett träningspass och jobba i mejeriet så viktnedgång kan jag räkna med också. Wiho.


4.90 kr/kg på ICA. Godis alltså, har köpt nästan 2 kg. Sant. Lika bra och investera.

Annars så ska jag gå till rektorn på tisdag. Ska bli av med Håkan. Han ska bara försvinna från skolan. Sätt han i nå jävla rökbås. Han är snubb. Får såndär äckel-rysning när jag tänkar på han och det är inte ofta jag får det, bara när jag tänker folk bajsa eller nakna, även när folk säger tex. penis, blälblbäbäbäbääb.
AJa. Bort ska han iaf. Den jäveln. Håkan. Trollkarlen. Hårsaren. Gone. . . forever. (Han är min handledare under praktiken för övrigt)


Puss och mys med andruw nu.

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahahah håksn alltså så jävla äcklig. jag hakar på till rektorn jao! kom han i torsdags föresten?:o

2009-11-28 @ 21:46:09
URL: http://mmiikaelaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej han döck aldrig upp! :P jävla svin! haha

2009-11-29 @ 09:12:17
URL: http://sarahess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0