30 NOVEMBER

jag e lucki
Hade samtal med IKEA idag . . . tro't eller ej men Håkan kom faktiskt . . . och till det braiga, jag fick sjukt bra feedback från de anställda. Det känns så bra när man har slitit och får tillbaka dt.

Enligt dom så
Vågar jag ta för mig, Jag är punktlig, Jag är driven, Jag har arbetsmoral.


Klart jag skryter. Somvanligt. Jag är bäst, lite svårt och hålla sig undan det.



Jobb och slit har tagit upp mycket tid. Nu ringde de från Maxi, undra om jag kunde jobba nån dag efter praktiken. Hell yeah. Klart jag kan. Jag är bäst, jag klarar allt.

Imorgon blire skola. Funderar på att skippa, är klar med engelskan. Det blir en funderare.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0