7 NOVEMBER

Shit hörrni, det är verkligen snart December. Ej nice med tanke på pengabristen haha, piss.

Läste i tidningen att "Västerås ska bli lite mer finskt". Det här ska innebära bland annat att det ska bli ökad service inom förskolan, äldreomvården och den demokratiska processen - för personer med finsk bakgrund. Är detta nå jävla skämt eller? Alltså, Det finns sjukt många invandrare i detta land och vi hjälper finnarna, till vilken jävla anledning då? För att bevara världens fulaste språk? För att hjälpa människor som befinner sig i Sverige men ej är villiga är lära sig svenska språket? De vägrar att lära sig svenska, de vill prata finska men befinner sig i Sverige och detta vill Sverige stötta, haha lack jag blir. De kan lika gärna ta färjan över och befinna sig i hemlandet om de inte passar att prata svenska. FAN dra hem och käka lakrits. Sverige i ett nötskal och jag skiter i era åsikter!


Förskylningen börjar släppa, har kirrat hostmedicin och te. Räddare i nöden! Sjukt skönt att få sömn inatt.
Nu ska jag och Andreas dra på uppdrag, haha affärn, sen måste jag krypa ner under täcket och bli friskare än friskus själv.

Hörs aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0