13 OKTOBER

Mitt liv är så jävla tråkigt just nu. Känns som man aldrig hinner ha tid för sig själv, rita, festa osv, allt får vänta pga att skola och jobb kommer först, smällar man får ta om man vill ligga på topp ;).
Vi fick reda på praktik igår under skoltid, IKEA kommer jag att vara på om några veckor. Många säger att det är ett "jättebra" ställe att ha praktik på och att möjligheterna att få jobb och jobba sig upp är stora. Men allvarligt talat så vill jag inte alls ha praktik på IKEA. De som fick stå där (och ja stå där) förra året fick bara stå och mecka möbler (vad jag har uppfattat det som) och jag vill inte stå och mecka möbler. Och jag vill verkligen inte bara stå, jag vill ha fart och stress när jag jobbar, tiden går mycket snabbare då, speciellt när man jobbar gratis. Det är väll bara att göra det bästa av situationen. Hoppas på det bästa såattsäga. Kunde ha blivit värre och jag ska ju trots allt praktisera med micken! Inte på samma ställe dock, men ändå, lunch foe lajf!

Nu ska jag påbörja mitt Samhällsarbete om narkotikapolitiken i Sverige. WOW kan det här bli roligare ?

Igår bakade jag mumsmums, jävligt goda, jävligt goda. NAMNAMNAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi får dö tillsammans på lunchen iallfall! haha,

2009-10-13 @ 14:30:56
URL: http://mmiikaelaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0