19 OKTOBER

Tjena. Hej.
Ärligt talat så är jag helt slut. Det är då jag skriver. När jag måste klaga och tycka synd om mig själv. Men det är så, jag tycker synd om mig själv. Har inte tid med något annat än plugg och jobb. Bokstavligen. Jag har en ledig dag och det är lördag.
Jag blir så irriterad på mig själv över att jag klagar. Jag borde vara nöjd med hyffsade betyg och ett jobb fixat med hyffsad lön och super bra personal. Jag borde bara vara nöjd, men tar så jävla mycket krafter. Jag har 5 arbeten och lämna in i skolan. 5! 5! FEM!
Jag vaknade 3-4 imorse och var klarvaken. Antagligen för att jag är stressad. Jag har ont i magen (igen). Antagligen för att jag är stressad. Min hy är katastrof. Antagligen för att jag är stressad.

Jag saknar mina kompisar så jävla mycket. Gamla Gryta saknar jag också.
Jag saknar Patricia och Amanda, jag saknar Mimmi, jag saknar Johanna och Hanna och Jennifer, jag saknar alla. Det känns som att alla bara försvinner och allt bara rinner ur sanden. Ursh. Måste ta tag i det här. Vad är det som händer igentligen ?

Seriöst. Jag är död just nu. Kan knappt tänka. Börjar nästan gråta för jag är så trött.
Vi hörs imorgon, då är jag förhoppningsvis lite gladare med lite mindre acneansikte och lite mindre trött.

Juste. Beställde studentmössa och kraffs idag. Tur för mig att jag har sparat pengar. Annars hade jag strypt mig själv 1 2 3 NU.


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0