28 OKTOBER

Imorgon släpps förhandstitten på hela JimmyChoo kollektionen för H&M. Den 14:e sitter jag bänkad eller fastklistrad utanför H&M-butiken i uppsala för att få köpa något. Ett enstaka köp kan jag väll få chans på ? Jag som har sparat pengar och allt haha. Har iallafall planerat att roffa åt mig allt jag kan komma åt, somsagt om man har chansen.
Det va ett jävla tjatande från mig när det gäller detta. Men jag vill verkligen ha något från kollektionen. Jag har ett stort ha-begär nu när jag börjat jobba. Jag förtjänar dethär haha.



Här är några av grejjerna jag har spanat in. Väskorna är ju farliga. För farliga. . .



Nu ska jag in i duschen, sedan ner mot stan för att träffa bästa Mimmi som det ännu en gång var 300år sedan jag träffade.
Ikväll så blir det strike (?) eller något med klassen. Det är väll bara att tagga till, även fast jag igentligen bara vill ligga hemma haha.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Natasha

ja! om man ändå orkade stå i kö för att komma in

2009-10-29 @ 13:12:48
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0