NERVERNA SPRICKER

Å herregud. Vad har jag gett mig in på. Det kommer göra ont. Eller kommer det göra ont ? Jag ska jobba efteråt, fan varför gör jag det här på en fredag ? Ih. Ih ih ih. Fan. Jag är rädd, jag är verkligen det. Jag har ju inte ens förberett mig. Jag måste ta bitkudden med mig haha. Jag som trodde att jag va cool.
Idag ska jag pierca mig i patten. Somsagt, jag är rädd. Mamma kommer inte tycka synd om mig, men resten av er kan ju göra det haha.

Sedan så har det ju faktiskt gått en vecka sedan förra fredagen, tiden går aldelles för fort! Men det betyder iallafall att det blir jobb ännu en gång. Börjar faktiskt tycka att det är skönt och jobba, börjar bli en rutin och jag börjar verkligen komma in i alla saker som ska gås igenom osv. Känns bra, förengångs skull går det bra för mig och jag har koll på life.

Nu så ska jag vänta till klockan blir 11.30, mellan nutid och till dess kommer jag att långsamt att förvandlas till ett nervvrak.


ALL IN MICKEN!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0