HOME SWEET HOME

Finns det något bättre än när dagen bara flyter på? När man kommer till jobbet med bra inställning, man har sovit bra och ätit en god frukost, man känner sig fett taggat då. Dagen går konstigt nog mycket fortfarare, tyvärr är det inte ofta jag hinner med att käka frulle och sova ut samtidigt haha det blir antingen eller. Men idag var det en sådan dag och det har varit skönt. Nu är det ett tag kvar tills jag börjar jobba igen och imorgon är det skola som gäller.

Funderar på att börja skissa upp något. Kanske börja fundera på hur mickens sjöjungfru ska se ut. Det är svårt. Har gjort en men självklart så har jag tappat bort den. Hm. Nej det kan jag inte ha gjort, ska hitta den nu.


DET SUGER OCH INTE HA MINA PROMARKERS! BLÄ PÅ TJIVAAAAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tappa du bort den:P det är inte bråttom med den så du vet så stressa inte ihjäl dig haha :D

2009-09-13 @ 20:44:28
URL: http://mmikaelaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0