MICHELLE

Jag är så besviken på att bilden fick så dålig upplösning på bilddagboken plus att jag har mobilkameran, som jag nämde tidigare. Ska försöka ta nya bilder senare med kameran, hade tappat bort den men den här återfunnen, my love. Eftersom jag har startat blogg nu så kommer jag nog bara hänga här. Som är nörd. Fast värre.



Ni ska se den in real! Nu när den är färdig! Jag är jättenöjd!
Tröjjan kvar. Sen slänger jag upp den!


Vad ska jag göra härnäst. Alltså, vem ska jag göra porträtt av ? Är inte så inspirerad av något eller någon.
Tror nog det blir ett på Hanna, hon är villig hihi. Det är så tråkigt och inte ha mina älskade promarkers. Det är så mycket enklare och då kan jag börja göra självporträtt. Självporträtt inte porträtt, som jag har längtat. . .

Fuck you later.

Kommentarer
Postat av: jonna

åhh saris du är grym! du får gärna rita av miiiiiiiig haha(A)

2009-09-09 @ 19:48:45
URL: http://jonnnanyberg.blogg.se/
Postat av: sarah

lättttt :)

2009-09-09 @ 22:39:59
Postat av: mie

Har du uppmärksammat Sveriges hetaste gratissida Freestreet.se? Superlätt att samla poäng på och få hem presentkort. Just nu är där en tävling där man kan vinna en perfekt bloggdator. Är inte det något för dig? :) Tveka inte, bli medlem och få chansen att vinna du också - http://www.freestreet.se/?r=87 Lycka till!

2009-09-09 @ 23:48:57
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0