15 FEBRUARI

En såkallad cityrunda och leta skyltningsvaror började dagen med. Micken shoppade skor för inkomsten som jag ännu inte fått så va bara att stå och känna mig avensjuk brevid haha.
Skitskum lektion i tingsrätten ?


Nu sitter jag och saknar min lillasyster. Brukar sitta och kolla på bilder ibland, hinner tyvärr inte träffa henne så ofta som jag vill. Har en sjukt speciell relation till Matilda, låter skittöntigt, men tror det beror på att det är första gången som jag får vara en förebild och vara något att se upp till. Jag har alltid sett upp till min storasyster och anser att det är något bra att se upp till någon, jag har haft tur och haft sjukt bra syskon att se upp till också.
Eftersom jag aldrig snackar om töntigheter i vardagsliv eller nå så kan jag göra det här då.

Matilda och jag har sjuk syskonkärlek och hon ser mig som någon sorts lekgud. Hon gör allt som jag gör, nivet. Hon ser verkligen upp till mig.
När hon var cirka 3år kunde hon min hemadress till Irsta, utan att jag någonsin nämt det och hon besökt min hemadress EN enda gång, hon kommer ihåg var sin storasyster bor, tillochmed husnummret.
Hon ropar efter mig när jag inte är hemma hos pappa och vet när jag fyller år.
När jag anländer så är det bara jag som finns för henne, hon pratar om mig på dagis och stoltserar om sin storasyster till sina dagiskamrater. Helt galet. Hon ser verkligen upp till mig.

Tycker hon är värd ett plojjsigt inlägg för jag älskar och saknar henne jättemycket! Tack vare henne har jag bättre kontakt med min pappa än någonsin. LOVE YOU BEJBAAA!





¨

ÄLSKAR DIG!
SKA SLUTA PLOJJSA NU!

PEACE ÅÅÅOUT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men aså hon e ju för cuite :) ..

2010-02-15 @ 18:19:52
Postat av: Anonym

fan va sööt hon är!:D

2010-02-15 @ 20:33:44
URL: http://mmiikaelaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0