9 FEB

Har jordens ångest idag. Försov mig och det händer allt för ofta! Efter jobbet idag så ska svenskan vara klar och imorgon ska jag göra allt i engelskan också, så man kan få sig en ledig helg utan skolångest! - tack. Fan seriöst man får ju hjärtattack varje gång ett nytt prov kommer och arbeten på det.

Tar tillbaka allt jag sagt om att mitt arbete har varit jobbigt, skolan är fan jobbigare, sorry to all the workers out there, men att plugga in saker som man inte kan är nog det jobbigaste som finns, särskildt när man inte är ett dugg intresserad.


Aja.


Nu blir det snabbkaffe och bussfärd to schoolllllllll

VG fick jag och micken på skyltningen iaf, we keep up the good work!


Kommentarer
Postat av: Leiden

nej tyvärr inte... Men ska arbeta där också =)

2010-02-09 @ 10:00:44
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka mumin muggar har du? Fota o maila mig på [email protected] /Mia

2010-02-09 @ 21:03:00
Postat av: Neha

VG är inte helt dåligt=)

2010-02-12 @ 01:47:45
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0