20 JANUARI

Dax för skola snart och dricka kaffe nu :) Har skitskum förskylning som bara finns när jag vaknar och är i skolan senare mot kvällen så försvinner det helt och på morgonen börjar allt om igen haha. Coolt. Idag kommer bli en bra dag, tänkte trösta mig själv med något fint från stan, har trots allt lite pengar kvar.

Igår fick jag samtal från Maxi och i februari ska jag jobba vid korvarna haha, eller chark eller vad det nu heter, askul och få testa på så mycket som möjligt. Mhm det tycker ja.

Nämnde jag att jag träffade Jennifer häromdagen? Saknar alla mina kompisar som fan just nu, speciellt när man är i en skolan där man knaptt känner en kotte (förutom klassen då), hur kom det sig? Aja Andreas varande mig förrut om sprittring när vuxenlivet kallar på alla äldre. Så jävla tråkigt, kan man inte bara få vara ung resten av livet? Gå till skolan och träffa samma människor varje dag. Skulle vara asnice.
Anyway så har jag märkt att det börjar "bege sig mot ljusare tider" för många, plojjsigt, men så jävla sant och det är så jävla bra. Jag blir glad när alla andra är glada, för det va ett tag sedan.




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0