Glömde. .

Igår var jag och Andreas rätt så . . . boored. Vi bestämde oss för att kika på twilightfilmerna, kolla på första. Jag somnade och i slutet av filmen så satte sig Andreas vid datan, den va såå seg! Hur kan så många ha gått på denna skitfilm?
AJa vi kikade väll på andra också, den va bättre men ack så jävla dåliga hahah. Jag blev så jävla sur på att slösat en helkväll på dessa filmer att jag gick och la mig. Haha är fortfarande sur för jag trodde verkligen att de va något att se med tanke på vad alla sagt.

Jaja nu har jag sett dom och fan jag hade mått bättre av att inte se skiten haha.


Kommentarer
Postat av: Leiden

Du måste ha läst böckerna för att förstå. Det år en sådan passion mellan dem som inte kommer fram i filmen!

2010-01-08 @ 12:14:05
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0