Såndär lista för coolingar

Namn jag kallas för:
Saris, Sarah SM, Sarah

Hårfärger du haft:
Blondt (Helt sant, knallblondt, Mimmi är den ända som sett mig blond och jag hoppas det förblir så haha)
Mörkbrunt
Brunt
Slingor
Rött
Lila


tre internetalias jag haft:
Sexigsupersarah (jag va en sexig cooling i 4:an typ haha)
HappygirlSarah
Sarah021

Färger du gillar 
Allt som inte räknas till färg, Svart vitt grått beige

Dina bästa vänner
Mimmi & Andreas

saker jag gillar hos mig själv:
Målmedveten
Läspar
Jag blir brun på sommaren mihi
Jag är cool


saker jag inte gillar hos mig själv:
Min sjuka nojja för sjukdomar och bakterier
Min käft på fyllan
My juicy hips

saker som skrämmer mig:
Sjukdomar
Sjukdomar
Bakterier
Händer
Fötter
Munnar
Folk som tar på min mat
Folk som tar på mina saker
Folk som röker på min ciggarett
Våldtäktsmän




tre saker jag gör varje dag:
Snoozar
Gosar
Tar den vidriga bussen

favoritband/artister:

Har jävligt bred taste, gillar allt . . . nästan

saker jag vill ha i en relation:
Skratt
Förtroende
Nästy
Snackpåsar gillar jag.

tre sanningar:
Jag hatar att trycka på bussknappar, väntar alltid på att någon annan gör det.
Jag blir arg och irriterad sjukt fort.
Jag dricker nästan 4 koppar kaffe varje morgon.

tre saker hos killar som tänder mig:
En konversationare
En charmis
En skrattis

tre av mina favorithobbies:
Shoppa
Skratta
Teckna

tre saker jag gärna vill göra i framtiden:
Bli en sönderopererad hot momaaa
Bli en rik sönderopererad hot momaaa
Bli en rik sönderopererad hot momaaa med bra jobb och inga barn!

karriärer jag övervägt:
Jag vill bli någon typ av ledare.
Jag vill bli försäljare.
Jag vill öppna eget.


tre platser jag vill resa till:
Karibien
Indien
New York
Kakstaden

barnnamn jag gillar:
Tänker inte på barn.

Skaffar jag en hund ska jag ha en kille (som inte är äcklig och löper) och han ska heta drutten.

saker jag vill göra innan jag dör:
Åka till rymden
Bli framgångsrik
Köpa en kryssningsbåt och ett flygplan
Vinna på triss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0