27 MARS

Jaha då var det den 27:e, snart April, alltså ännu en ny måndag och ännu närmare studenten och sommaren!

Gud jag är alldelles förvirrad, nu kan jag helt plötsligt åka på studentkryssningen ?! Jag har lov vecka.14 och tydligen (smart som jag är) så trodde jag att vi hade lov under påsken som är nu, vecka.13. Så nu missar jag nästan en hel vecka till från skolan pga jobb, kan inte tacka nej nu liksom . . . Skitskumt, varför har man påsklov veckan efter påsk ? Skum värld vi lever i . Men då blire ju studentkryssningen iaf, för den va vecka 14 vad jag har förstått, här har jag gått omkring och tyckt synd om mig själv.
Så jäkla skämmigt, på jobbet sa de " aa men då syns vi hela nästa vecka"
Jag : Vadå vi syns väll vecka 14 ? Vid påsken ?
Anställde: Lilla gumman det är vecka 13 du ska jobba, det är då det är påsk.

Happ, dum man känner sig, tur att man blev påmind haha. Men fan vad mysko. Jag är helt borta nuförtin. Helt lost, fan har hänt med mig haha ?



Mycket har väll hänt, har haft jordens ögoninflamation i ena ögat hela veckan, har dock gått över nu så jävla skönt.
Krogen förra helgen med Mimmi, alltid lika kul! Förkaka hos henne och vidare för att möta hennes kompisar och vi var väll lite överallt, för bakis dagen efter.

Jobbat har jag gjort, somvanligt. Träffat på en massa gammalt trevligt folk, skönt och veta att det går bra för vissa åtminstonde!

Misan, alltså storasyster fyllde år igår. Hela 24 Barre! Hon fick 26dollar till hennes USA resa haha.
Min andra syster Johannis har också fyllt år, så grattis till henne med!

Idag blir det bara slapp, jobbar helt sjuuuuuuukt mycket i veckan och ska försöka (?) hinna skolan. . .
Shutter Island, Patrik 1,5, Wolfman och Mumin, wiho! Mumis!


 Kolla så fin hon är min syster och hennes hund är så jävla kvart i sju haha. Grattis!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0