8 OKTOBER

Det är jätte mycket i skolan just nu. Igår blev jag klar med mitt engelska arbete på cirka 4 sidor. Idag ska ska börja på mitt arbete inom samhällskunskap, jag har även prov imorgon på rättskunskap som jag inte fattar ett smack av! Ja, sen har jag prov på tisdag och på allt detta har jag ett projektarbete (som jag har ig-varning på) som jag aldrig kommer igång med för att jag och min grupp har så jävla svårt att komma på något. Det är verkligen svårt och vi har verkligen ingen aning om vad vi vill göra. Fan.

Vaknde 2 inatt också. Helt klarvaken. Låg vaken till 4 och somnade om och vaknade 6, somnade om och vaknade 9. Är så jävla stessad, det är nu sista året verkligen börjar sättas igång och det märks (!).

Har inte tid med att sitta här och tycka synd om mig själv. Har för mycket att göra.
Btw så har jag bestämt mig för att honka på studentkryssningen. Fint. Nått ljust att se framemot. Jippey.


Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0