18 FEBRUARI

Sitter här med babe och ska skriva svenskauppsatsen som jag har sagt att jag ska göra 400år nu.


Saknar my buddies . . . och sommaren, haha jag och andruw har kollat igenom resekatalogerna och det vi har även räkat ut att vi har råd till sommaren eller vintern. Vi vill dra till thailand, så jävla fint där, men hatar turistställen och det är tyvärr vad det har blivit, inte värt alla våra sparpengar. Funderar på karibien eller nå, men det är ju svindyrt och så kanske man blir kidnappad och skjuten av pirater.  Hum. . .

Amsterdam kommer ju bli av, såklart.

Nu saknar jag mina buddies också, tror nog det blir en plinga till Amanda idag fan . ..



Nästa gång jag partar så blir det att titta rakt in i kameran, vart kommer den här äckliga "put"-vanan ifrån? Cp haha. Aja bild från helgen, puss på det, puss på mig, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Leiden

bahamas är det lika dyrt att flyga till som thailand men det är dyrare att bo där...

2010-02-18 @ 11:11:57
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: mikaela

haha, glid till tahiland finns massa ställen där det inte är fullt med turister ju. ;)

2010-02-18 @ 18:10:00
URL: http://mmiikaelaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa men du får berätta nå softisställen om du vet några! :P Eller om du hamnar på något soft place när du är där . . .. din jävel :P

2010-02-18 @ 23:18:33
URL: http://sarahess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0