16 MARS

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, Asså seriöst är sur nu. Samhällsläraren e cp, det tycker jag att alla lärare är till dom slutar ge mig prov men ändå. :)


Sitter och skriver instuderingsfrågor man kan öva på, jävligt drygt måste ja säga. Fan mikken har väll gittat till thailand och man är inte lite sur, vill oxå.

Andreas är på bio. Ahja, har väll inte så mycket att tillägga då mitt liv består av en hög bajs just nu haha.
Hittade en gammal bild på mig och min syster ligga och skräpa, måste framkalla i större format, inte många bilder som finns på oss, tror jag iallafall haha. Men denna är fin, synd att den är i så dålig skick bara. . .



Aja plugg vare ja. PUSS.


Kommentarer
Postat av: Leiden

så söta vi är, jag har någon bild när vi är ute och åker pulka hemma...

2010-03-18 @ 10:54:25
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0