1 DECEMBER

Andruw har köpt värsta mattan hahaha helt sjukt. Andruw aka affnes andreas snoffsk dunwinge har köpt en matta. En matta. Och den är helt sjukt skön, typ det skönaste jag har gått på. Så just nu har han världens skönaste soffa OCH matta. Shit det här kommer bli farligt. Möjligheten finns att jag bosätter mig här. 
 
JAJA jag tog vaccinsprutan och min arm värker som fan, fast de som känner mig vet att jag är Sveriges mest överdramatiska människa,


shit nu gosa andreas ner sig i mattan. ja ska bomba han

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du mår bra...att du skulle få lite eller som värdens träningsvärk i armen visste du ju...Puss på dej godingen..

2009-12-01 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0