30 SEPTEMBER

Nu har jag ritat upp lite bilder som förhoppningsvis kommer upp snart!

Idag blir det krogen. Haha vet ej hur jag ska klara av det för jag är svintrött. Men det är bara att tagga till. Fasen va trött jag är. Nu blire kaffe, somvanligt somvanligt och skolan somvanligt.


LADY IN RED

Rött läppstift. Check.


29 SEPTEMBER

YES! Nu har pennorna anlänt. Det blir en testning idag. Var nere på stan en snabbis igår med micken. Hittade en klänning, testade den och den var farligt kort haha. Men det kan väll . . . vara fint. Sen fick man reda på att man fick för mycket på matersättningen, haha, fan. Det är bara att ge tillbax. Idag måste jag gå på jakt efter ett rött läppstift. Men har inte hittat den röda färgen som jag vill ha än. Jag är kräsen. hihi. Nu ska jag vandra mot skolan. Alltid lika kul. Projektarbetet måste bestämmas idag. Åh, jag orkar verkligen inte.

28 SEPTEMBER

Gud vad trött jag är. Sitter och dricker kaffe och kollar på vakna. Idag ska jag ner på stan, det blir en jakt på rött läppstift och örhängen. Kanske ska man ta och hämta ut sina skolfoton också. Förhoppningsvis har pennorna kommit idag (tjat tjat tjat) åh. Är så arg på postis. Hatar o vänta. I lördags blev det en del nya tröjjor, en vinterjacka och lite annat soft. Nu är det bara svarta leggins och koftor kvar att införskaffa till vintern, men det får vänta till nästa månad.

ARE YOU IN THE GAME ?

Nu är jag hemma. Snart ska jag vidare mot Irsta och käka med familjen, fett mysit. Innan det så vill jag rita lite, har gett upp mina pennor som jag har beställt haha. Tar ju 14 år.

ESKILSTUNA

Nu drar jag och andreas efter att jag har fått min dagliga dos av koffein haha. Besatt. Hoppas att det blir en såndär bra shoppingdag, nivet när man hittar så mycket att man knappt kan bestämma sig. Jag brukar ha oturen att när jag har pengar så hittar jag ALDRIG något. Jajaja. Sarahs deep problems haha. Jag är så jävla tönt ibland. En busig tönt. Nu är andreas rastlös. Jag märker det direkt när han börjar fippla med saker haha. Han är med en bus. Hörs senare. PÖSSSSS

25 SEPTEMBER

Fan asså mitt barn måste kunna dansa. Annars vill jag inte ha det. Nu är jag asseg. Har varit i skolan och jobbat ihela dagen lång, fick jobba över lite idag också, drygt. Imorgon ska jag shoppa lite, bara lite, måste spara. Fett booring liv har jag nu. Nästa helg blir det fan en feting krogis. Lite dimma såattsäga. Är fan död. Måste sova.

PAOW

Lönen kickade väll in på kontot idag. Jag är glad. Skola. Jobba. Hemma 20.00 ikväll. Det vanliga med andra ord. Imorgon blir det en fet shopp till ja dropp. Fan måste verkligen spara pengar nu. Vuxen. Jag säger ju det. Puss

24 SEPTEMBER

Kul att man vakna 6 idag igen.

ba

Följ min blogg med bloglovin

KOM TILL MAMA



Så. Mycket. Färger. Jag. Vill. Ha. Alla.
Eftersom jag inte har några nya bilder att lägga upp så kan jag åtminstonde visa färgerna jag har köpt (De markerade), de är så underbara, varje dag tänker jag på dom haha. Alla hudtoner! Vill ha dom nu nu nu nu!
Den absolut sista färgen (brevid svart), är tydligen en "blender", man ska kunna använda den när man vill att färgerna ska flyta ihop mer, eller blandas (?) Har ingen aning, bara att testa och se om det funkar, OM nu dom kommer snart! Fan beställde ju i fredags, det brukar gå as-snabbt att beställa från artistica, men inte nu. Såklart.


Nu ska jag dricka upp kaffet och dra mig till skolan snart.
Puss!


23 SEPTEMBER

Blä. Har ont i magen igen. Nån som vet hur man blir av med magkatarr ?


23 SEPTEMBER



Beställde lite klockor igår. Eller två stycken. Tänkte att jag skulle köpa en unik klocka också, eftersom micken och sanna kommer bära sina som är liknade den som är ovan. Hoppas inga flera köper den haha, typiskt jag och tänka såhär. Men det finns ju inge värre än när man har köpt något assnyggt och två dagar senare ser man det sitta på ett tårtansikte med hårförlängning.
Jag är ett riktigt ego, kan jag ha saker för mig själv så gör jag allt för att ha det moooooohahaaa. Nästan.


Och igår ringde micken och berättade att vi hade sovmorgon idag också typ. TYP TYP Typ, fan kommer strypa migsjälv snart. Ah skönt va det iallafall, så nu har jag äntligen fått sova ut.
Måste nog ta ett snack med ICA nåndag också, kommer aldrig orka jobba varje fredag-södag + skola. Nevö. Måste få lite ledighet. Ihelgen blir det väll en krog ? Elle ? Hm, funderare.

SÅDESÅ.

NU blir det en dusch.
JUSSTE ANDREAS HAR FÅTT JOBB IGEN!
BUBBLAN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


ÄNSAM

Bara sitter. Somvanligt. Orkar inte göra så mycket mer haha. Vill bara ha hem mina nya pennor, nu nu nu!
Andreas är ute och flänger.
Var ute på stan och vandrade efter skolan med Andruw, blev lite mat och då träffade man på syrrebyrra och pojkvän så det blev typ sådära par-lunch haha. Säger ju det, jag är så jävla vuxen. Så jävla cool är jag. Watch out!
Andreas shoppade vilt och det kliade i mina händer, ville bara roffa åt mig allt som fanns haha. Men än så länge är jag pank. Och jag vet inte hur länge jag har tjatat, MÄÄÄÄÄÄÄN på fredag får jag lön och på lördag är det min tur att spendera.

Blir nog en Eskilstuna, sist jag och Andreas va i Stockholm så fastnade vi i Gamla stan, det va så packat med folk att vi fucked up nog inte kom fram hur vi än gjorde nästan haha, tillslut blev jag as-arg och skrek på Andreas, trodde jag, men det va en främmande brutta som gav mig onda blicken (ni vet uppspärrade ögon, uppspärrade spacklade ögon, omringat av foundation och puder). Ett fint minne om jag får säga det själv.


Nu vet jag inte ens vad jag snackar om längre.
Tror det är dax att slänga på tv:n, det är ju SvenskaHollywoodfruar snart, för bra för att missa.
Puss på er.

NY VECKA

Vet ni vad ? Jag och Andreas har tagit oss i kragarna och äntligen beställt nya promarkers! WEHEY.
Vet ni vad ? Jag kommer få min lön den här veckan !

Farligt. Känner att jag bara vill spendera, men det kan jag ju inte. Bara lite, hihi. Men nu när man är såhär vuxen och duktig som jag är så måste man börja spara, som vuxna gör. Så jävla tråkigt haha.
Skolan idag.
Projektarbetet ?
Va existerar det ?
BLAÄÖ


Hörs aldrig.


SAMUEL

. . . Har fyllt 10 HELA BASST! Det är ju tvåsiffrigt och allting jöh! Fett stort.
Så jag och Andreas glider till Irsta nu och grattar grabben såattsäga. Hörs.

KALLT JU

Shit det är 12 grader ute nu. Skönt, jag har saknat kylan. Jag tycker om kylan. Fattar inte varför alla ska klaga på den.
Sovmorgon också, så jävlulskt skönt. Nu blir det skolan och sen hem och plugga till provet på fredag.
Påtal om prov så har jag ett prov idag också, kul det, samhällskunskap.

KÖRSKOLAN

. . . Nej jag ska inte dit för att ta körlektioner, även om jag nu borde göra det haha. Men jag kanske ska börja med att lära mig vart hålet till bilnyckeln är haha. Nemen ska väll dit och intervjua dom nu med micken och sanna, ett måste i marknadsföring tydligen haha. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ



HALU HALS

Min hals har ballat ur. Som vanligt bara en massa negativt haha.
Ne dax och dricka kaffe och kila till skolan. Jag mår ej bra idag. .

SKOLAN PÅ ALLVAR

Nu börjar man verkligen känna att skolan har gått igång. Proven. Har två prov den här veckan och jag är ej taggad på att plugga. Puh. Hur ska det här gå ? Någon ? Hjälp ? Mig. . .

Ne jag behöver verkligen tänka på något annat. Men har jordens ångest. Har liksom ingen fritid känns det som, bara massa skola och massa jobb och knappt någon ledighet. Ja, jag vet, det ända jag gör är att sitta och klaga haha.

Nu ska jag ta en lång dusch och bli kvitt med min vackra acnefejja! haha.
Later gater.

EFTERSÖKES



HOJTA OM NI HITTAR DESSA! CPSNYGGA!

SKOLÄN

Chillar väll i skolan nu. Astråkigt. Rättskunskap. Det säger väll allt ?

Idag ska jag fan börja med att skissa upp, kanske hinner med lite mer om jag har fantasin på topp.


PUSS

FUCKFACE!

Jag ser så jävla sliten ut. Har fått skitdålig hy från allt smink jag har haft på mig i helgen och jag får aldrig sova ut och äta ordentligt så har jag typ blivit asblek och påsarna under ögon ropar på hjälp förfan. Måste dra en ta-hand-om-sarah-dag. Har jag presentkort på AQUA, nått skönhetscenter, skulle vara riktigt skönt.

Kollade på TrueBlood igår med. Denna gång fick man skåda skarsgård och jag dör. Jag dör. Jag är mållös. Igen. Jag är mållös. Hjälp mig att få fram ord. Jag finns dem inte.





Nu såg jag på TV att Kissie ska komma till Vakna med the Voice. Fyfan, skulle lätt låta min katt spy på henne.

 


NIGHTNIGHT

Nu blir det massa med tv. Tv is the shit på Söndag. Eller hur ?

Godnatt!


HOME SWEET HOME

Finns det något bättre än när dagen bara flyter på? När man kommer till jobbet med bra inställning, man har sovit bra och ätit en god frukost, man känner sig fett taggat då. Dagen går konstigt nog mycket fortfarare, tyvärr är det inte ofta jag hinner med att käka frulle och sova ut samtidigt haha det blir antingen eller. Men idag var det en sådan dag och det har varit skönt. Nu är det ett tag kvar tills jag börjar jobba igen och imorgon är det skola som gäller.

Funderar på att börja skissa upp något. Kanske börja fundera på hur mickens sjöjungfru ska se ut. Det är svårt. Har gjort en men självklart så har jag tappat bort den. Hm. Nej det kan jag inte ha gjort, ska hitta den nu.


DET SUGER OCH INTE HA MINA PROMARKERS! BLÄ PÅ TJIVAAAAR!

GAMMAL OCH OKUNNIGT


Haha hittade den här gamla saken i en av Andreas hyllor. Syns det att jag utvecklats lite? Bilden i sig är väll helt okej, men färgläggningen är ju hur kass som helst haha. Linjerna är ojämna och kontasterna dåliga. Hon har inga skuggor i ansikte, under hals eller näsa och fingrarna ser ut som korvar hehe, för att inte tala om glasögonen haha. Men ändå är den helt okej . . . Hm. Kanske gör om den någondag, men inte på ett tag, har för mycket annat i huvudet som måste formas på papper.


Okej, nu ska jag dra. haha puss!


SEGT

Nu drar jag till jobbis. Får hoppas på att jag lever ikväll.
Imorgon är det skola igen och lite mer än en vecka till löning. WEHEY!


MINA MUMINMUGGAR

Har precis gått upp och ska snart dra mig iväg mot jobbet. Det är ju Söndagar och Lördagar som jag tjänar de "stora pengarna" så det är bara att bita i det sura . . .
Ska dricka upp mitt kaffe och börja sminka mig dricker ur min älskade muminmugg hihi.

Jag är nördig i mumin och jag samlar på muminmuggar, mobba mig inte, snälla.

 


PIERCA BRÖSTIS

Kom på nu att det är inte så lång tid kvar tills jag och Mikaela ska pierca bröstvårtorna. Maha. Fan jag kommer ju dö. Jag kommer dö. Nästan så att jag bangar. Shit. Panik. Äh, det är ett tag kvar. Klart jag gör det. Eller vågar jag göra det ? haha fandå. Är så jävla rädd för infektion. Piss. Ne men jag ska göra det, mitt dumma huvud måste sluta tänka för mycket haha.

Nu ska jag se true blood. Hoppas att serien är så bra som alla säger!


Gammal bild på micken och mig, klart vi göreeh fett

KISSEN

Hittade nyss massa bilder på Sunis. Måste bara.







Haha så jävla söta när dem är små!

BILDER!

Hittade en massa gammla festbilder från Andreas gammla hårddisk. Fyfan vad jag har förändrats! Jag var en riktig sladderbiff haha. Värsta pattarna också. Men dessa bilder kommer ni aldrig få se haha. Men har lite annat kefft.

- Ashet bild på amanda från 2007 haha.


- Haha! Vem fan är snubben ? Och varför hänger jag på han ?







- Hanna as mortisha in familjen addams.


- Här var jag helt.

- Här också haha.



- Jag i luggis

Ne nu orkar jag inge mer. Måste vila lite är helt illamående.
Har så mycket mera bilder, helt sjukt att allt är sparat. Lägger upp det någonannan dag.
Hörs


NYVAKEN

Haha. Vaknade nyss och jag kan inte hajja hur jag kan ha sovit så jävla länge. Klockan är 5 och jag mår bajs. Längtar tills bebis snoffan kommer hem. BUBUBU! Jag har varit magsjuk hela dagen, ingen aning om varför men måste bli bättre till imorgon. 
Sjukt. För jag satt och snackade med Micken och Ellinor i skolan om att det var länge sen jag hade problem med magen, såklart för att man nämnde det så kommer det tillbaka. 

Bilden är från google. Kommer inte hinna eller orka teckna på ett tag. Men jag har planerat en hel del nya porträtt. I'll be back. Det är bara förmycket med skola och jobb, måste hinna vila annars avlider jag nog..

Men snart! Puss på er!




PUH!

Nu är jag hemma. Jag är trött. Jag har tråkigt. Jag ska ha tvkväll med andrew.
Hörs

ÄR DET SANT?

Satt och läst igenom Kenzas blogg nyss.
För alla Twilight-älskare (Molly haha) finns det nu en dildo att köpa för de som vill känna hur det känns att ha lite "trevligt" med Twilight-skådespelarnas penniissarrrrRRR. Haha helt cp. Jag ska ha en. I Sparkle, låter så jävla nice



SÖT!


ÄNDRING

Nu när jag ska börja jobba deltid ända fram mot våret, så har mycket ändrats i min lilla värld. Jag kommer vara helt, totalt slut. Proven i skolan har inte börjat än. Jag tycker att skolan tar mycket power nu. Men jag är bäst, finns inget jag inte klarar.

Nu äre kaffe som gäller.
Nu äre kaffe som gäller.
Nu äre kaffe som gäller.

Sen skola Sen jobb.

HAHA!

Jag vet inte varför. Men jag tröttnar aldrig. EHMMMMMMMMMMMM Hejdå

JOBB

WIE! Jag har fortsatt anställning på ICAMAXI. Jobbigt men så jävla skönt!

En vinter utan fattigdom! Kan det bli bättre ?

ADIDAS WINGS

Jag är inte så mycket "för" sneackers, tycker att de är ganska klumpiga. Sköna. Men klumpiga.
Men nu jag hittat ett par ascoola från Adidas, de har inte kommit ut än verkar det som. Men de går ju att beställa och tur som jag har så finns det en sida som bjussar på frakten. Nu ska jag bestämma vilken färg man vill ha. . .



Vita

eller


Silver ?


FEJKEN

Vilken besvikelse. Sitter och kollar igenom lite inspiration till mina självporträttsbilder som ska göra inom kort (när nya pennor anlänt), tänkte göra ett av mina första självporträtt av en kille då. Alexander Skarsgård är ju lätt en inspirationskälla. WAOTCH. Satt och kika igenom trailern till TrueBlood nu. Ska nog ladda ner säsongen till helgen, fett mys.

HURSOMHELST. Varför är denna bild fejk? Den absolut sexigaste bild som tagits och så är den fejk. Fan Alex, har du inga egna magrutor och bjussa på istället ? Fett tönt.


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5693770.ab



Blir inge mer uppdatering nu. Inga bilder idag. Orkar inte. Måste vila upp mig för imorgon. Har skola och jobb. Blu.

DÖD

Jag är blek och svullen haha. Kollar på Vakna, ska dricka två liter kaffe, somvanligt och sedan blir det väll att dra sig mot skolan.
Jag är verkligen helt otaggat på skiten. Har aldrig varit så otaggad. Tror det är för mycket med både skola och jobb på helger. Ska bli rätt skönt när avtalet går ut i september, lite vila. Men till October måste jag börja söka igen, jag kan ju inte bli pank. Inte nu.
Problem börjar staplas. Sarah fixar.


poss


MICHELLE

Jag är så besviken på att bilden fick så dålig upplösning på bilddagboken plus att jag har mobilkameran, som jag nämde tidigare. Ska försöka ta nya bilder senare med kameran, hade tappat bort den men den här återfunnen, my love. Eftersom jag har startat blogg nu så kommer jag nog bara hänga här. Som är nörd. Fast värre.



Ni ska se den in real! Nu när den är färdig! Jag är jättenöjd!
Tröjjan kvar. Sen slänger jag upp den!


Vad ska jag göra härnäst. Alltså, vem ska jag göra porträtt av ? Är inte så inspirerad av något eller någon.
Tror nog det blir ett på Hanna, hon är villig hihi. Det är så tråkigt och inte ha mina älskade promarkers. Det är så mycket enklare och då kan jag börja göra självporträtt. Självporträtt inte porträtt, som jag har längtat. . .

Fuck you later.

EN BLÅ HÄST



Hade lite tråkigt under morgonkvisten så det blev en hastig tusch-teckning med de tuschpennor som jag har kvar, det är typ orange, lila, blå och gröna nyanser kvar. Inga hudtoner vilket sucks! Så hanna blev blå och hästen likaså. Mihi



Nu har en geting kommit in i lägenheten. Så jävla typiskt, när man är själv hemma och livrädd haha.
Får väll göra klassikern, stå 2 meter ifrån och försöka kasta böcker på den haha. Fett effektivt, eller hur?


TJIV

Har glömt bort. Kom på det nyss.
Det är faktiskt någon som har stulit mina och Andreas pennor. Jag är så jävla sur för det.
Men om någon bekant kanske råkat få med en kasse med pennor och papper, säg till! Det är bokstavligen cirka 100-200 pennor, värda över 1000kr och om jag minns rätt en massa specialblock för promarkers. SURRRRRTTT

MORZzZNING

Vet ni vad det värsta som finns är ? När man köper hem typ kaffe elle nåt liknade. Någon i lägenheten känner sig sugen på en kaffe (inte jag) och tar det sista som finns kvar. Vad är problemet ? Varför kan man inte bara säga att man tog det sista, så slipper man dom här jävla komplikationerna på morgonen. Samma sak med mjölk, man tar mjölk och känner att det finns verkligen inget kvar i den här mjölken, MEN TAMEFAN ska man lägga in dem i kylen igen!
Nu är jag sur. För nu har inte jag mitt morgonkaffe och JAG VILL HA MITT KAFFE!
PASSA DIG SNOFFSKI! I'LL BE WATCHING YOUUUUU . . .

Åsh. Jag har ont i magen. Blir det hemmadag igen. Utan kaffe.
Får bli att jag sysslar med mina pennor och papprar.


BK-TIME

Jag är fan duktig alltså.
Inget godis.
Inget snabbmat.
Inget rökande.
Inget alls.

OCH JAG KLARADE MIG!

I CIRKA 12 TIMMAR!

Fan jag börjar verkligen se framsteg. . .

Undrar när jag blir tjockis. Jag längtar.
Jag och mina kakor. Jag och mitt godis. Inget annat. MAHA


8 September

PUH!
Pengarna har kastats in på kontot igen.
Finns inget som gör mig lyckligare än pengar. INNNNGET.


8 September


Sarah kluddrar


8 September


Sådära då. Nu har jag markerat skuggor och hår.
Nu äre bara stompfa sönder mig och detaljera håret. Det är bara det tråkiga kvar med andra ord haha.



Bildernas upplösning är ju fortfarande lika dålig, har bara min mobilkamera nu, så jävla luff.
Idag ska jag börja låtsas att godis inte existerar.

Hörs

8 September

Försov mig imorse. Nu sitter jag hemma hos Andrew och ska snart börja på mitt andra porträtt. Michelles porträtt får vänta ett tag, måste veta vad jag ska göra, lite confused.
Nästa porträtt kommer bli påååå . . . vemdå ?



Hoppas att den blir klar idag!


7 September 2009

Dax att sätta igång tecknadet igen då. Porträtt. Inte ett självporträtt, inte ännu. . .
Tycker inte om när folk tar en bild, ritar av bilden (även om det kan vara svårt) och kallar det för självporträtt. Det är inte ett självporträtt förrän du har tagit bilden och gjort om den till din egna! Och det är just det som jag vill lära mig, att göra självporträtt. Men för att komma någonstans börjar jag med porträtt, det är ett bra sätt att lära sig om hur ljusreflektioner fungerar osv. En bra startis.

Nu kom bebu hem och det blir lite mys med han först. Han luktar bebissss


NYSTART

Råkade ju radera min förra blogg. Nu är jag här igen och ska försöka uppdatera mer bilder och ännu mera tecknat. Fixar väll till bloggen snart, när jag har lust. För det tråkigaste som finns är att fixa till den, haha...

Jag har jävligt bråttom nu. Skolfoto och krejjer.
Hörs senaree


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0