11 DECEMBER

Länge sedan som jag skrev. Har inte, som jag sagt tusen gånger förrut, haft tid.

Idag är det sista dagen på praktiken, helt sjukt att sex veckor redan har passerat, helt cp. Jag är ledig lördag och söndag också, så jävla sköööööönt!
Hoppade in och jobbade igår också, har jag sagt att jag ska maxa jobb i december så har jag sagt det, finns ingen återvändo, är in need of cash och januarilönen kommer glida omkring på rosa moln.

Imorgon blir det lucia movie night med mick och sanna, fan va nice, hoppas att snabba cash eller alice i underlandet visas, jag skulle bli lycklig. Visa helst inte trapolin-filmer.

Ikväll blir det stenhårt gos med andreas, fan va nice, fan va länge sedan.
Julklapparna är inköpta, bara storasyster Johanna kvar. Hm hm hm. . . . .
Och på julafton blir det att vara hemma med la familia. Ledig är man också. Coolt.


Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snabba cash tror jag de kommer visa men inte Alice tyvärr. /miA

2009-12-11 @ 09:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0