JULAFTON

Hade en bra jul i år, cosy eller vad man säger. Har alltid bra julaftonar haha. Feting gott med julmat och fick allt jag önskade mig så är nöjd som ett litet barn miiiihi. Ska träffa pappa imorgon också, as länge sen och allting. .
Har köttat julklappar till Matilda.




Mias hund hade vad som krävdes för att bli årets tomte. Astaskigt haha.




Mamma lyckas alltid mysa till allt, riktig mysispysis.

Tack för julen, resten av bilderna blev helt snudd.
Nu är det nyår kvar, vad fan händer ? Sarah klurar jao.

Hörs.



Kommentarer
Postat av: mamma

Tack gumman att du förgyllde aftonen.Mys kramar...

2009-12-26 @ 13:09:15
Postat av: Leiden

Love you!



By the way ska du vara med på icas inventering den 2/1 mellan 6-9?? har fått erbjudande från manpower om de och funderar på om jag ska göra det men bara om du ska =P

2009-12-28 @ 12:21:54
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

Hej nej det blev inte så de behövde mig på coop så tog det istället. Sorry.



Gott nytt år...

2010-01-01 @ 10:28:18
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0