2 NOVEMBER

Yes, då är det november. Prakiken börjar idag, fyfan vad jobbigt, det är ju verkligen det. Som förnedring, ställer en stackars människa i en skjorta som skriker praktikant och inte får man göra nå intressant heller, "vi sätter på'na en skjorta som det står praktikant på och ställer henne på en förvirrande plats där hon kan förklara för folk att hon är praktikant och inte kan ett skit." - Så känns det.
Jaja. Jag har Micken och Micken och Jag har Ikeas köttbullemeny att trösta oss med haha!


Igår så drog min syster och kollade hund och grejjer. Värsta vuxenlivet och allting. Hon har dock inte berättat vad det är för ras hon köpt eller kikat på. Därför så ska du - Misan - berätta för mig snarast om du har köpt en vovvsing eller inte! Berätta Berätta Berätta . . . Berätta!

Nu ska jag knarka kaffe. Får verkligen rycka upp meh, jag vill inte vara ett koffinerat freak som första intryck.


Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Allt bra?P :)

2009-11-02 @ 06:58:10
URL: http://aifoss.blogg.se/
Postat av: Leiden

jag har köpt en hund ska åka och hämta den i veckan. Du får följa med mamma och se den när den är här... :P

2009-11-02 @ 08:00:36
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0