3 NOVEMBER

Gud jag är helt sliten och jag börjar bli riktigt krasslig i halsen, hoppas inte det är nå skit influensa eller liknande bara! Det fungerar liksom inte nu, inte under praktiken, tycker det känns så oproffsigt. Ännu jobbigare kommer det att bli under fredagen då jag jobbar både på IKEA och ICAMAXI. Får se hur det går.

VG på det stora samhällsarbetet, jag är nöjd med tanke på kraven han ställde haha. Anledningen till att jag fick VG och inte MVG var pga att jag skrivit för mycket haha, det är ju schysst.

Läste lite i syrrans blogg, somvanligt. Sunis kanske kanske är upphittad, upprepar kanske. Jag tänker mest på mammsen, det är mammans lilla bebi och sune är trots allt den katt som tillhör de få, som jag ens kan sitta i närheten av (knappt) haha, ja det är min kärlek till katter, vilar de inte och är lugna - då kan de dra åt helvete!
Håller tummarna nurå, hoppas att kissen dyker upp igen!

Nu är jag helt död. Kommer sova som en bosse björn.
Puss!

Kommentarer
Postat av: jonna

haha jag saknar din sjuka kommentarer på praktiken sarish:D

2009-11-05 @ 23:38:29
URL: http://jonnnanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0