BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ



Alltså, allvarligt talat. Vad är grejjen med Ken Ring ? Han va tydligen i Västerås nu ihelgen . . . och ? Vad gjorde han här ? Han är den som representerar dålig hiphop, bättre än någon annan. Jag älskar hiphop och det är sådana nötter som Ken, som är beviset till att Sverige inte har en gnutta kunskap om musik. Ken sjunger inte, han gnäller om sin tuffa tid, sitt barn, sitt knark bla bla bla bla bla. Jag kan sätta mig på en parkbänk med Västerås alkisar och få fram samma snyft historier, om inte ändå alkisarna är mer intressanta.
Adam Tensta är ett bra exempel. Han har rytm och kan få fram musik man mår bra av, med såkallat "flow". Det är bra hiphop.
Skulle Tensta bli mer worldwide, skulle man kunna känna sig stolt över att han representerar Sverige.
Skulle Ken Ring representera Sverige ? Snälla snubben har stått och kastat crap på en av sveriges kunligheter.

Jag blir så irriterad när jag sitter och lyssnar på folk i skolan som har vänner eller liknade som varit så coola att de fått pöka eller prata med Ken Ring. Vad är status med gubben ? Varför vill man vara i närheten av detta pundande freak? Hur trevlig han än är. Jag är trevlig. Umgås med mig istället. Det är mycket coolare.

BORT BORT BORT BORT! FÖRSVINN! SHASSS FÖRFAN!


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha umgås med min istället, mycket coolare helt rätt haha:D

2009-10-06 @ 15:27:47
URL: http://mmiikaelaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0