SKÖNT

Nu är allt färdigt. Nästan, en redovisning imorgon, lite jobb och lite jobb till på söndag. Vet ni vad som händer efter det? INGEEEEEET! Just det har jag längtat efter de senaste veckorna, inget att verkligen göra nothing i en hel vecka och bara ha ett saftigt höstislovis. Underbart.

Imorgon är det Hoffmaestro. Asså jag tycker bara om dom mer och mer för varje låt jag blir besatt av. Älskar att bli besatt av musik. Har dock inte bestämt vem eller vilka fan man ska dra med.

Skulle fan vara kul och dra en utis med bästa andruw. Fan asså jag har kommit fram till att jag får skönast fyllor med han. Vi har fan fett kul ihop. Han är ett retard på fyllan och hoppar in i buskar ibland, flippar ut på dans eller bara får ett såkallat pillertorsk-ryck. Jag blir också retard på nästan samma sätt, fast mina ögon är körda och dansen skippar jag - jag ligger på golvet istället, fett mycket skönare haha. Nerå vet inte ens vad jag ville komma fram till haha låter ju bara helt fuckat alltihop. Men jiah. Hahaha.


Nu så ska jaaaaaaaaaaaaaaaa . . .
äh jag hittar på nå.

peace pyzizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0