28 FEBRUARI

Haha märkte att jag skrev fel datum i rubriksfältet häromdagen, bevis på hur confused min hjärna är just nu haha.

Just nu så taggar jag bara till på torsdag, fasiken klassen det är 100dagarsfesten då! Helt cp. Det betyder att det snart är 5 år sedan som mamma och jag stressade ner till min systers student och morfar åkte till fel skola haha, det va inte så kul då men nu är det rätt kul när man tänker efter.
5 år sedan Andreas tog studenten också, shit. När jag träffade Andreas så var jag bara 14år. Jag hatade och vara tillsammans med någon som kom ut på krogen. Jag fick sitta med på alla förfester och dra hem när alla drog på krogen. Nu är jag fan 18 och snart 19. Jadda jadda, nu är jag confused igen.

Imorgon ska jag börja plugga på religonen om jag ska fatta något på provet efter lovet så lär jag börja nu.


Har förövrigt nog aldrig ätit så mycket som ihelgen haha. Fyfan. Imorgon blir det skärpning!
Jag och Andreas ska dra ner till stan och äta idag, köpa en massa modetidningar ska jag göra också . . . och glödlampor, sedan ska jag och Andreas bara rita idag. Så jävla sköjj vettni. Nu har Andreas hittat kameran också, som jag letat efter i hundra år. Vet ni vart den låg ? I skåpet över tv hahaha. Cp. Typiskt mig.






Vi höres.

Bjuder på världens bästa inspirationskälla. Kaya Scodelario från Skins är typ snyggast i världen!








Kommentarer
Postat av: Leiden

jag tyckte det var jätteroligt att alla kom för sent jag hade ingen skylt att gå till men ALLA andra hade det, jag vet vilket kort jag vill ha till ditt plakat. Ska ta det med mamma. :P

2010-02-28 @ 14:38:36
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0