8 FEBRUARI

Sitter och färgar håret, har fortfarande kvar gamla slingor eller snarare "ljusa nyanser" eller ah ni hajjar . . . Lite lite mörkare blir det nu. Gick till frisören och frågade vad en färgning kostade där, herregud vilken blick jag fick, som att min hår var gjort av djävulen haha. . . Hon drog sig i läppen nervöst och påpekade att min hår va sjukt slitet så en blekning skulle typ få mitt hår att ruttna i princip okej.  . . då får jag klippa det då . . . kanske nästa år haha nerå blir nog snart bara inte hos en frisörjävel no . . . fucking . . . way.




Annars har man väll jobbat fredag och lördag, så utgång blev det ej som jag trodde. Men nu på fredag så är man ledig från både skola och jobb så det blir fira amanda och lite sup dårah.



Sjukt sugen på nya dojjer men ack vad kontot säger no no sarah.
Nu ska jag börja lite på uppsats i svenska och tvätta ut färgen.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0