16 JANUARI

Jag är jag och jag är helt ibland. Haha igår blev jag sur på Andreas, jag blev så sur så att jag vände hela Andreas korg med torkade blommor (nej han är inte bög, det är jag som fixat d), fyfan vad man får käka upp vad man själv gör när man är så arg. Men fan vad skönt det är när man väl gör det, det är som att man inte kunna gjort nå bättre. Jag är störd. Men jag fick sitta och skrapa upp alla småsmå minimaliska platta "blomsmulorna" från golvet i slutänden, haha piss.

Aja, jobb igår somvanligt, dagen gick asfort. Idag blir det chill med Affnes. Affnes. . . Andreas kallas så bland sina kompisar, jävla keff. Andreas . . . Affnes. . . Ne snoffski tar priset.


Bio imorgon, Amanda och jag kommer sitta och dregla över Joel Kinnaman, tror vi kommer ta kål på varandra, han är hyperterroristsexbomb, verkligen. Sen när han har pikkan i handen, åå. Kom till baby så ska jag ta hand om deeeeeeeeeehj.



Kommentarer
Postat av: c

Han är sexig, för sexig, nästan farligt sexig! eller fan han är ju farligt sexig.

2010-01-18 @ 01:54:37
URL: http://christineeej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0