29 JANUARI

Skönt med sovmorgon! Känner mig sjukt utvilad och nu ska man ha EN lektion i skolan klockan 13 och 16 så blir det jobb till 20 haha. Ledig lördag och söndag iallfall! Imorgon drar jag och Andreas till Stockholm så nå Dr.Bombay blir det ej idag haha, hajjar inte varför han ska vara värd och kolla på?

Ner på stan snart innan skolan och hämta skyltningsgrejjor med micksmicksmack.







Hörs väll ikväll eller imorgon!
BTW. Andreas har köpt airbrush & vi har tillsammans beställt en hel drös med nya promarkers, säkert 30st nya färger, jag som verkligen vill hitta tid och rita igen. Känns som att varje gång jag försöker sätta mig ner och komma på något så blir jag aldrig inspirerad, skitbooring, har tappat stinget. Själva meningen med min blogg va liksom att ha ett place att ladda upp mina bilder på, menmen, thats life i guess. Får hoppas att pennorna väcker liv i mig mohaaaaaa.. .


puss


Kommentarer
Postat av: Mia

Det var väldigt synd men inget att göra något åt... Jäklans... Ha de bra kram

2010-01-30 @ 21:01:44
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0