BULLSHIT!

Sluta påpeka att jag är arg jämt. Jag är inte som resterande falska puttar som glider och snackar bajs om varenda vän man har. Nej, jag är en person med åsikter, som fucking säger vad jag vill när jag vill och behöver inte gå bakom rygg eller bli arg för något. Ska tejpa upp hela ansiktet till ett konstant leende. Det lär gillas. Snacka inte om hur jag fungerar, för det vet ingen, jag är skum, enbart Andreas och min Mamma känner mig. Så sluta nu och tack på förhand.

Sitter hemma nu med Andreas. Han ska köpa mat. Jag är inge hungrig. Har ångest. Över mycket.

Längtar till på fredag, träffa Mimmi och bara prata. Prata med en vettig människa.

Bion med Amanda+Pojkvän+Andreas var nice, bio, vet inte om man kan ha kul i en biosalong, men bra film, bra kväll.



Puss.











Kommentarer
Postat av: Leiden

bara andreas och mamma hmmm nu blir jag ledsen trodde nog allt jag visste väldigt bra hur du fungerar. :P

2010-01-19 @ 21:07:55
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ofcourse you do sistah!

2010-01-20 @ 09:24:42
URL: http://sarahess.webblogg.se/
Postat av: mamma

Ja, har jag sett dej växa upp borde jag känna dej...hur konstigt skulle d inte vara annars...puss gumman...

2010-01-21 @ 09:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0