13 MARS

Ååhåå va sköööönt har sovit så jävla bra inatt. Nu blir den en reäl vilodag med skins och andra serier. Bara vila. . . Imorgon blir det plugg inför ett snuskigt handelsprov man har på måndag, så jäkla cp man blir på alla prov nu azå. Religonsprovet gick ju hýffsat ändå, G åtminstonde och jag trodde att jag skulle lägga mig ner och dö ett tag, tur att man har en busig pojkvän som gick upp 7 på morgonen samma dag som provet var bara för att hjälpa mig gå igenom allt. Försök hitta en så bra kille och ni får en 500ring, bästa andruw <3 Jobb igår, lite småjobbigt när det skett ombyggnad i mejerier, hyllor och allt bakom har bytits ut. Fresh äre ju och space har man, men man kapar halva händerna varje gång man ska byta burar för att hyllor är för korta osv, tar väll lite tid och komma in i det antar jag. Annars har jag fan jobbat tisdag och onsdag också. Fick mina påsktider igår och tydligen fick jag byta mina tider så jag kunde följa med på studentkryssningen. Men när jag såg tiderna så tackar jag nej ändå, kommer tjäna feta stålar på bara den veckan - och det behövs! Så hejdå studenkryssning. Hej körkortet och sparpengar. Nu ska jag ta en lång duschan och iväg ett tag. . . pusssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0