8 MARS

Idag så är jag glad och ledsen i ögat också för den delen.

Kanske måste sälja min studentkryssningsbiljett om jag vill ha råd att åka utomlands i sommar. Behöver verkligen jobba och självfallet har jag lyckats tackat ja till att jobba under påsken (som studentkryssningen sker på) , jag jobbar även dagen efter så det känns så det känns dumt och tacka nej och ändra när det är jag som sa att jag ville jobba, vilket jag vill, jag är har mycket planer i sommar. Fan fan fan. Åh hatar och se när andra har kul. Men så får det bli . . .


Någon som vet någon som vill ha en biljett till studentkryssning ?



Aja hundradagarsfesten va rätt kul iallafall. Orkar inte berätta, va en ganska konstig dag nu när jag tänker efter.

Skola började idag, piss. Har ett religonsprov att plugga till för jag hinner ej i veckan, jobbar imorgon och dagen efter och på fredag. Torsdag prov. Piss haha. Nu blir det och njuta av ledig dag och feting solen som smält ner snön så asfalten syns! Finally!




Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0